Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Sielun Enkeli on Susanna Maarit Luodon ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy Susanna Maarit Luoto (2749732-8, Vesikoskenkatu 3, 32200 Loimaa, 0505534488). Susanna Maarit Luoto pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Sielun Enkeli 2749732-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: sielunenkeli@gmail.com

Puhelin: 0505534488

Osoite: Vesikoskenkatu 3, 32200 Loimaa

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilatessa pystyt itse valitsemaan mihin matkahuollon noutopisteeseen pakettisi haluat. Noutopisteinä ovat K-Marketit, R- Kioskit ja Matkahuollon omat noutopisteet ja terminaalit. Noutopisteet palvelevat K-markettien ja R-kioskien aukioloaikojen mukaisesti myös iltaisin ja viikonloppuisin. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Tilaukset pyrimme postittamaan viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, poikkeustilanteissa ilmoitamme toimitusajat verkkokaupan etusivulla. Sielun Enkeli ei kuitenkaan vastaa yhteistyökumppaneinaan toimivien yritysten toiminnasta johtuvista viivästyksistä. Toimituskulut 6,50 € Matkahuollon noutopisteeseen, yli 100 € tilauksessa toimituskulut 0 €.

Nouto kaupalta liikkeen aukioloaikojen puitteissa 0€. Tilaus pitää maksaa etukäteen verkkomaksupainikkeilla.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketti ei aina onnistu saapumaan ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut Matkahuollon kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus Matkahuoltoon ja ota myös yhteys meihin (sielunenkeli@gmail.com tai 0505534488) niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Asiakkaan tilauksestaan maksamia toimituskuluja ei palauteta mikäli tuote on virheetön. Toimituskuluja ei myöskään palauteta, jos tilauksen sisältämiä muita tilattuja tuotteita ei palauteta. Maksamme palautuskulujen postimaksun ainoastaan siinä tapauksessa, että tuote on virheellinen, rikkoutunut tai muuten käyttökelvoton. Matkahuollon toimipisteestä tai automaatista noutamatta jätettyjen tilausten postimaksua ei palauteta, ainoastaan tuotteiden ostohinta palautetaan. Mikäli haluat palauttaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan (sielunenkeli@gmail.com tai 0505534488 /watsapp) ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Mikäli tilaus on tehty ulkomailta, tilaaja on velvollinen maksamaan mahdolliset toimituskulut, jotka ylittävät normaalit Sielun

Enkeli -verkkokaupassa määritellyt/veloitetut toimituskulut. Kauppa voidaan peruuttaa 14 vrk:n kuluessa, mikäli asiakas ei halua maksaa ylimääräisiä toimituskuluja.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme (sielunenkeli@gmail.com).

Otathan huomioon

Sielun Enkeli ei vastaa sivuillaan mahdollisesti olevista kirjoitus- lasku- tai järjestelmävirheistä. Mikäli tällaisesta virheestä koituu ongelmia, Sielun Enkeli ei ole velvollinen toimittamaan tuotteitaan virheellisten tietojen perusteella. Asiakas päättää hyväksyykö hän tilauksen korjatuin tiedoin ja ehdoin. Noudatamme kaikessa toiminnassa voimassa olevia Suomen lakeja ja hyvää kauppatapaa. Toimintatavoitteenamme on tyytyväinen asiakas. Otamme mielellämme asiakkailta vastaan palautetta, niin risuja kuin ruusujakin. Henkilö- ja tilaustietoja käytetään ainoastaan Sielun Enkelin ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon (lue rekisteri- ja tietosuojaseloste).